روزانه صدها هزار بطری یا قوطی نوشابه و انواع نوشیدنی در سراسر جهان مصرف می‌شود که بسیاری از مواقع بازکردن در آن‌ها دردسرساز می‌شود. یکی از خواسته‌های همیشگی مصرف‌کنندگان از کودک و نوجوان گرفته تا میانسالان این است …

ادامه مطلب

این روزها دو اصطلاح «نوآوری باز» و «جمع‏‌سپاری» را زیاد می‌ شنویم. اما ارتباط این دو مفهوم چیست؟ آیا معنای یکسانی دارند؟ آیا متفاوت هستند؟ یا یکی زیر مجموعه‌ دیگریست؟ شاید در پاسخ به این پرسش‏ ها بهترین …

ادامه مطلب

اگر با نوآوری باز آشنا باشید، احتمالا دریافته‌اید که به رغم مزایای نوآوری باز، این رویکرد هنوز در بسیاری از بنگاه‌ها جدی گرفته نمی‌شود. بسیاری از مدیران بنگاه‌های صنعتی و صاحبان کسب‌و‌کارها هنوز چیزی از این مفهوم نشنیده‏‌اند‏ …

ادامه مطلب

حتماً شما هم اسم آدامس‌های تردینت را شنیده‌اید؛ برندی که آدامس‌هایی با طعم‌های مختلف روانه بازار کرده است و این روزها تقریباً به هر سوپرمارکت یا فروشگاهی که سر بزنید، می‌توانید محصولات آن را پیدا کنید. گرچه تصور …

ادامه مطلب